לאן הולך עולם הביטוח עם בינה מלאכותית

תוכן עניינים

בחינת הפוטנציאל של AI בביטוח: מהו העתיד של ביטוח עם AI?

בחינת הפוטנציאל של AI בביטוח: מהו העתיד של ביטוח עם AI?
מבוא: מהי בינה מלאכותית וכיצד היא משנה את תעשיית הביטוח?. מאוטומציה של תהליך התביעות ועד למתן שירות לקוחות מותאם אישית, AI מחולל מהפכה באופן שבו חברות הביטוח פועלות ומתקשרות עם הלקוחות. אבל מה זה אומר על עתיד הביטוח? במאמר זה, נחקור כיצד AI משנה את נוף הביטוח ומה זה יכול להיות אומר עבור חברות הביטוח בעתיד. נבחן גם כמה ממקרי השימוש הפוטנציאליים של AI בביטוח וכיצד זה יכול לעזור למבטחים להפחית עלויות ולשפר את שביעות רצון הלקוחות. . כיצד AI משנה את נוף הביטוח ל-AI יש פוטנציאל לשנות כמעט כל חלק של אופן פעולתה של חברת ביטוח. מעיבוד תביעות ועד שירות לקוחות, הנה רק כמה דרכים שבהן בינה מלאכותית יכולה לשנות את העסק של מבטח: אוטומציה של תהליך התביעות: תהליכים ידניים שוטפים בביטוח יכולים לגזול זמן ועלות משמעותיים הן למבטחים והן ללקוחות. אוטומציה של תהליכים אלה עם AI מאפשרת לכל הצדדים לחסוך זמן, לחסוך כסף ולשפר את שביעות רצון הלקוחות. לדוגמה, מערכת בינה מלאכותית אחת בשם Reverser נוצרה על ידי Atrium Insurance כדי לסייע לאוטומציה של חקירת הונאה. המערכת מנתחת דומה -ניסוח תביעות ביטוח ומזהה חריגות, כגון מחירים מוגזמים וחוסר עקביות בתשובות שנותנים מבטחים. ביטוח AIM מאפשר לסוכנים להשתמש במערכת כדי לזהות מקרים של הונאה. המערכת שולחת אוטומטית התראות על פעילות הונאה אפשרית לחקירה. זה גם מספק דוחות על התביעות האחרונות בפורמט כמעט בזמן אמת, מה שיכול לעזור להם להתמקד בתביעות בסיכון גבוה כדי להשיג את יעדי גילוי ההונאה שלהם. AIM Insurance משתמש ביכולות של Reverser כחלק מאסטרטגיית ניהול הסיכונים הכוללת שלהם, הכוללת פוליסות ותעריפים חדשים, פיתוח מודלים של אובדן ויצירת מסד נתונים מדויק של מבוטחים שהם יכולים להצליב מול נתונים מקוונים. המטרה שלהם היא להפחית תוצאות חיוביות כוזבות מבלי להשפיע על השורה התחתונה של העסק שלהם.
 

כיצד בינה מלאכותית מסייעת לחברות ביטוח לקבל החלטות חכמות יותר

חברות הביטוח צריכות לקבל החלטות על סמך מגוון גורמים, ובינה מלאכותית (AI) יכולה לעזור להן לעשות זאת בצורה יעילה יותר. כלי הערכת סיכונים מבוססי בינה מלאכותית יכולים לעזור לחברות ביטוח להעריך במדויק את הסיכונים הכרוכים בפוליסות והשקעות מסוימות. ניתוח חיזוי מבוסס בינה מלאכותית מאפשר לחברות ביטוח להבין טוב יותר את התנהגות הלקוחות ולפתח מוצרים מותאמים יותר עבור הלקוחות שלהן. בנוסף, ניתן להשתמש במודלים של למידת מכונה התומכים בבינה מלאכותית כדי לזהות דפוסים בנתוני לקוחות שניתן להשתמש בהם כדי לקבל החלטות הקשורות לתמחור או להצעות מוצרים. לבסוף, טכנולוגיית צ'אטבוט כגון ChatGPT נמצאת בשימוש על ידי כמה חברות ביטוח כדי להפוך את האינטראקציות עם הלקוחות לאוטומטיות ולספק ייעוץ מותאם אישית. כל היישומים הללו של AI מסייעים לחברות ביטוח לקבל החלטות חכמות יותר ולשפר את הפעילות העסקית שלהן. . בינה מלאכותית וביטוח AI וחברות ביטוח מקיימים קשר סימביוטי. בינה מלאכותית יכולה להפוך אינטראקציות לאוטומטיות ולספק ייעוץ מותאם אישית, בעוד חברת הביטוח נהנית מהנתונים שנאספים על התנהגות הלקוחות שלה. ההתקדמות בכוח המחשוב אפשרה למבטחים לנתח את התנהגות הלקוחות שלהם ברמה פרטנית באמצעות אלגוריתמים של למידת מכונה. נתונים אלו מאפשרים להם לדייק יותר בהערכת רמות הסיכון ובפיתוח אסטרטגיות תמחור מותאמות אישית. בינה מלאכותית מסייעת למבטחים גם על ידי הצעת מוצרים חדשים ומתן המלצות שיביאו לשביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות.
 

השפעת הבינה המלאכותית על מחירי הביטוח וקבלת פוליסות

בינה מלאכותית הופכת במהירות לחלק בלתי נפרד מענף הביטוח. חברות הביטוח משתמשות במערכות חיתום אוטומטיות כדי לקבל החלטות מונעות נתונים לגבי קבלת מדיניות ותמחור. נעשה שימוש באלגוריתמים של למידת מכונה כדי להעריך סיכונים ולבצע תחזיות מדויקות יותר לגבי הפסדים עתידיים. זה אפשר למבטחים לספק הצעות מחיר מדויקות יותר וכיסוי טוב יותר במחירים נמוכים יותר. ככל שה-AI ממשיך להתפתח, זה יהפוך חשוב עוד יותר בתעשיית הביטוח, מה שיאפשר למבטחים להציע פוליסות מותאמות אישית יותר ושירות לקוחות טוב יותר. . 9. משאבים מתחדשים משאבים מתחדשים אינם מוצים כמו עמיתיהם הלא מתחדשים. משאבים אלה מתחדשים, לעתים קרובות בפרק זמן קצר יותר ממה שייקח עד שהמשאב הטבעי יתרוקן. ככאלה, משאבים מתחדשים יכולים לשפר את איכות החיים ברחבי העולם על ידי אספקת מקור אנרגיה חלופי והקלה על שמירה על קיימות סביבתית. מקורות מתחדשים הם גם זולים יותר מאלו שאינם מתחדשים מכיוון שהם לא דורשים כל כך הרבה אנרגיה כדי להפיק אותם מכדור הארץ או כדי לעבד אותם לחומרי גלם לייצור מוצרים. גם מקורות מתחדשים נחוצים להישרדותם של כמה צמחים ובעלי חיים. ההגדרה של האו"ם למשאבים מתחדשים היא כדלקמן: "משאבים מתחדשים הם חומרים טבעיים הניתנים לחידוש, לחדש באופן מתחדש או למחזר ללא הגבלת זמן". שלוש הקטגוריות הנכללות בהגדרה זו הן: חומרי גלם מתחדשים, מקורות אנרגיה מתחדשים ודלקים מתחדשים. חומרי גלם מתחדשים הם אלו שצורות חיים יכולות להתחדש לנצח כמו אוויר, אור שמש, אדי מים וחומר צמחי (צמחייה). מקורות אנרגיה מתחדשים כוללים אנרגיה סולארית ואנרגיית רוח. דלקים מתחדשים כוללים דלק ביולוגי כמו שמן צמחי או ביודיזל שמקורו בצמחייה.
 

AI בעיבוד תביעות וחווית לקוח

בינה מלאכותית (AI) משנה את הדרך שבה חברות מעבדות תביעות ומספקות חווית לקוח. בעזרת תוכנה המופעלת בינה מלאכותית, חברות מסוגלות כעת ליישב תביעות אוטומטית ולעבד אותן הרבה יותר מהר מבעבר.
AI עוזרת לחברות להפחית שגיאות ידניות בעיבוד תביעות על ידי אוטומציה של התהליך כולו. זה עוזר להבטיח שלקוחות יקבלו חוויה טובה יותר, מכיוון שניתן ליישב את התביעות שלהם בטווח זמן קצר בהרבה. בינה מלאכותית עוזרת גם לזהות הונאות במערכת ולזהות אזורים שזקוקים לשיפור לשירות לקוחות טוב יותר.
 

מהם היתרונות של שימוש בבינה מלאכותית עבור חברות ביטוח?

בינה מלאכותית (AI) הפכה לגורם מפתח עבור עסקים להישאר תחרותיים בענף הביטוח. בינה מלאכותית יכולה לעזור לחברות ביטוח לשפר את חווית הלקוח, לשפר את היעילות התפעולית ולהפחית עלויות. בינה מלאכותית יכולה גם לפתוח הזדמנויות עסקיות חדשות, כגון חיתום אוטומטי וזיהוי הונאה. במאמר זה, נבחן את היתרונות של שימוש בבינה מלאכותית עבור חברות ביטוח ונבדוק כמה ממקרי השימוש הפוטנציאליים. בענף הביטוח. היתרונות של שימוש בבינה מלאכותית בתעשיית הביטוח 1. יישום בינה מלאכותית יכול להגביר את היעילות העסקית והכרת גורמי הסיכון להגדלת הרווחיות. 2. ניתן ליישם בינה מלאכותית כדי להתאים אישית פוליסות כדי לענות על צרכים והעדפות אישיות, כמו גם לספק המלצות לרכישות עתידיות (למשל, הצעות חכמות לביטוח רכב). 3. היכולת ליצור מודלים חזויים המובילים להערכת סיכונים מדויקת יותר ושירות לקוחות מותאם אישית 4. AI יכול לספק תובנות לגבי צרכים והתנהגויות אינדיבידואליים, כמו גם לספק יתרונות בצורה של גיוס לקוחות טוב יותר חלק ממקרי השימוש הפוטנציאליים הללו הם: -ביטוח רכב: הצעות חכמות לביטוח רכב, מודלים חזויים לגילוי הונאה, התאמה אישית של פוליסות בהתאם לצרכים והעדפות ספציפיות -בריאות: מודל חזוי לגורמי סיכון למחלות כרוניות, המלצות לטיפול מונע בעתיד, בנקאות עשויה להיות אפשרית באופן שאינו דורש מיקומים פיזיים. הפוטנציאל לשירותים פיננסיים כוללים: – ביטוח: מודלים חזויים לגילוי הונאה, התאמה אישית של פוליסות בהתאם לצרכים ולהעדפות האישיות – בנקאות: צ'טבוטים של AI שיכולים להציע שירותי בנק ללא מגע אנושי מודלים חזויים לגורמי סיכון למחלות כרוניות, המלצות לטיפול מונע בעתיד, בנקאות עשויה להיות אפשרית באופן שאינו דורש מיקומים פיזיים. הפוטנציאל לשירותים פיננסיים כולל: – ביטוח: מודלים חזויים לגילוי הונאה, התאמה אישית של פוליסות לפי צרכים והעדפות אישיות – בנקאות: צ'טבוטים של AI שיכולים להציע שירותי בנק ללא מגע אנושי – טיפול רפואי: מודלים מנבאים המזהים רופאים שצפויים לספק טיפול איכותי; צ'טבוטים של AI כדי לעזור למטופלים למצוא רופאים ולקבוע פגישות – קמעונאות: מודלים חזויים שיכולים להציע המלצות מותאמות אישית ללקוחות – חקלאות: צ'טבוטים של AI שיכולים לספק עצות לגבי לוחות זמנים לשתילה, מחזור יבולים וטכניקות ברות קיימא אחרות, כמו גם ניטור תנאי הקרקע והטמפרטורה, מה שיכול לעזור לתרנגולות להטיל יותר ביצים – ייצור: מודלים חזויים המתאמים את הייצור בהתאם לדרישות הקיימות – רכב: מודלים חזויים לאיתור התנגשות ומערכות בטיחות אוטומטיות למכוניות – אבטחה: מודלים חזויים לניבוי אילו סוגי אנשים יבצעו פשעים באזור נתון הצוות גם מקווה לפתח תוכנה שיכולה לחזות את ההשפעות השליליות של כריתת היערות, כולל שחיקת קרקע ואובדן מים. במילים אחרות, לא ברור כמה טוב הפרויקט יעשה.
 
נתונים הכלולים במסמך זה צפויים להשתנות. מסמך זה אינו מהווה ייעוץ, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה או חיסכון בכל מוצר, ואינו יכול להוות תחליף לייעוץ אישי המותאם לנתוניו, צרכיו ומטרותיו של כל אדם. האמור במסמך זה אינו מהווה ייעוץ מס מכל סוג שהוא.
*אין באמור תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי או התחייבות להשגת תשואה או דירוג דומה.
האמור לעיל וכל המידע המופיע הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים שמופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות אין באמור הבטחה להשגת תשואה כלשהי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top